Pārgājiens Igaunijā

14.06. - 16.06. 65 km, 59 EUR

Noslēdzošais pārgājiens Igaunijā ir klāt! 18 mēnešus pēc kārtas mēs devāmies ceļā, lai pieveiktu šo kaimiņvalsts sarūpēto pārgājienu taku Peraküla-Aegviidu-Ähijärve. Nu dosimies uz Dienvidigauniju to atzīmēt ar kārtīgu ballīti un, protams, arī pašu pēdējā posma pārgājienu. Aicinām visus HIL draugus un posmos piedalījušos dalībniekus doties mums līdzi nosvinēt kārtējo pieveikto garo distanču taku Eiropā. Papildus jaunajam piedzīvojumam, varēs satikt savus pārgājienu kolēģus, atcerēties piedzīvoto un sarūpēt sev jaunus domubiedrus. HIL, kā vienmēr, parūpēsies par izcilu meža nometni, kārtīgu maltīti un pamatīgu bilžu atskaiti par visos posmos piedzīvoto, lai vēl reizi bildēs pieveiktu visus 820 km. Piedzīvojumā varēs doties gan izbraucot jau piektdienas vakarā, gan arī sestdien agri no rīta. Mājās atgriezīsimies vēlu svētdienas vakarā ap plkst. 22.00.

Pasākuma plāns:
14.06.19. Plkst. 18.00 pirmā grupa izbrauc uz Igauniju un vēlu vakarā iekārtojas nometnē.
15.06.19. Plkst. 6.00 otrā grupa izbrauc uz Igauniju un ap 10.00 no rīta apvienojas ar pirmo grupu, lai dotos ceļā.
Plkst. 18.00 finišējam un iekārtojamies nometnē.
16.06.19. plkst. 8.00 brokastojam.
Plkst. 10.00 dodamies dienas piedzīvojumos.
Plkst. 18.00 finišējam un izbraucam uz mājām, lai plkst. 22.00 ierastos Rīgā.

Transports - ērti mikroautobusiņi ar kuriem aizvizināsim līdz Igaunijai un atpakaļ.
Nakšņošana - viena no Igaunijas valsts mežu iekārtotajām atpūtas vietām pie kuras uzlabošanas un pielāgošanas Tavām vajadzībām piestrādās HIL.
Maršruts - pirmajā dienā plānots pieveikt ap 35 km, bet otrajā aptuveni 30. Nepieciešamības gadījumā iespēja saīsināt maršrutu, izmantojot HIL evakuācijas busiņu.
Pārtika - pašam ir jāsarūpē sestdienas brokastu un pusdienu maizītes. Par vakariņām nometnē, brokastīm un pusdienām svētdien parūpēsies HIL. Gaidāma dūšīga ugunskura vira.
Ekipējums - laika apstākļiem atbilstošs apģērbs un vēlams ūdens necaurlaidīgie apavi. Līdzi jānes tikai dienas soma, jo smagākais somu saturs tiks izvizināts ar busiņu.

Piedzīvojuma brauciena izmaksas ir 59 EUR, kurās ir iekļauts:

• Brauciens ar mikroautobusu Rīga - Igaunija - Rīga;
  • Nakšņošana iekārtotā nometnes vietā;
  • Sestdienas vakariņas, svētdienas brokastis un pusdienas;
  • Evakuācijas busiņa pakalpojumi;
  • Nodrošināsim ar papildus paklājiņiem, guļammaisiem un teltīm,
  • Palīdzība ekipējuma iegādē un teicamas atlaides vienā no populārākajiem outdoor veikaliem Latvijā;
  • Piedzīvojuma vadītāja klātesamība priekos un bēdās.
Pašam jāparūpējas un jārēķinās ar papildus izdevumiem:
  • Atbilstošu apģērbu un ekipējumu.
  • Sestdienas brokastu un pusdienu maizītēm.
  • Kārumiem ar ko palutināt sevi pārgājiena laikā.
  • Guļammaisu un paklājiņu nakšņošanai.
Apmaksas info:
  • Lai rezervētu piedzīvojumu, jāveic EUR 59 iemaksa.
  • Atsakoties no ceļojuma līdz 30.05.19., tiek ieturēti EUR 20 no iemaksātās summas.
  • Atsakoties no ceļojuma pēc 30.05.19., iemaksātā nauda diemžēl netiek atgriezta.

Hiking in Latvia pieveiktais maršruts Igaunijā. Ir taču ballītes vērts!

Pārgājiens Igaunijā, priekšpēdējais posms. Galerija

Ar solīti pie solīša, un lielu prieku vaigos, kārtējais RMK trases posmiņš nosoļots. Ar lielu apņēmību strauji tuvojamies lielajam finišam un, iespējams, lustīgām svinībām HIL gaumē. Abas dienas pavasara saule lutina un personīgie kilometru varoņdarbi krīt. Salasītie 65 kilometri katram endomondo čelendžiņā garantē pāris vietas uz augšu uzrausties. Šoreiz atgriežamies pie saknēm un izbaudām nakšņošanas priekus teltīs, vakarēšanu pie ugunskura un austošā rīta maģiju, kas veļas pār ezeru. Brīvdienas ar izcilu pēcgaršu un noķertu iekšējo mieriņu kārtējai straujajai darba nedēļai!